| Kirjoittaja |
Viesti |
| < Yleinen keskustelu ~ Juopot, narkkarit ja nuorisojengit pelottavat |
| Oletko tutkimusmatkoillasi törmännyt juoppoihin, huumehörhöihin, jengiläisiin tai kodittomiin? |
| En |
|
47% |
[ 84 ] |
| Olen harvoin |
|
44% |
[ 79 ] |
| Olen usein |
|
4% |
[ 8 ] |
| Olen, ja olen joutunut vaaralliseen tilanteeseen |
|
3% |
[ 7 ] |
|
| Ääniä yhteensä : 178 |
|
 |
|
Lähetetty:
Kes 13 Elo, 2008 12:31
|
|
|
|
|
| Joskus Pummeihin on törmätty ja joskus kun en tiennyt tätä harrastusta. Menin katsomaan Raunistulan Rehutehdasta ja jengi siellä oli huumaavissa aineissaan. Joskus on parempi soittaa poliisit kuin mennä sinne niitä torumaan kun ne voivat tehdä mitä vaan. ja talon valtaajia olen nähnyt kun jotkut talon valtaajat olivat vallanneet puropellon koulun lähellä oleva talo jossa luki tämmöinen kyltti: Vallattu talo terve menin ihan kiukusta sitä katsellessa ja jotain jotka sitä ylläpitäsivät olivat pihalla sen verran nähtiin että joku siellä oli. |
_________________ "Kaikenlainen liha tottelee kuria" |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Tii 10 Maa, 2009 18:27
|
|
|
|
|
| Bommaajiin paristi törmännyt, ei niistä mitään ongelmaa ole jos ei mene puuttumaan niiden tekemisiin. |
_________________ Lethargy. |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Kes 07 Lok, 2009 15:21
|
|
|
|
|
Koululaisia, ihan harmittomia ja pelästyivät meitä enemmän sekä yksi puistokemisti joka ei tainnut edes läsnäoloamme huomata eli ei siitäkään sen kummempia vaikeuksia tullut.
Huhhuh nyt varsinkin ku luin nää ni iskee taas paranoiat ku seuraavan kerran seikkailee
Niin ja talaonvaltaajat on enimmäkseen ihan asiallista porukkaa ainakin ennen kello kaljaa, voi sinne mennä kuvaamaan jos jotain kuvaamisen arvosta on jäljellä mikä taas onkin eri juttu kun tyypeillä tapana laittaa paikkoja kuntoon yms.
Mutta myöskin talonvaltaajien jäljiltä olevat talot ovat ihan mielenkiintoisia, voi sitä barrikadien, pullojen ja ihmispaskan määrää... |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Lau 02 Tam, 2010 21:36
|
|
|
|
|
Mitään hurjan uhkaavia hämäräheppuja ei oo tullut vastaan koskaan. Pari kiltisti nukkuvaa koditonta on sattunut eteen.
Kerran käytöstä poistuneella tehdasalueella oli joku setä kepin/sorkkaraudan kanssa. Ei oltu sitä paria kymmentä metriä lähempänä, mutta se ei silti reagoinut meihin suoranaisesti mitenkään. Se vaan käveli eestaas/ympyrää, ei kuitenkaa kehdattu mennä sen ohi. |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Lau 02 Tam, 2010 23:05
|
|
|
|
|
En ole koskaan törmännyt, vaikka silloin tällöin eteen tuleekin kohteita joista ei aina tiedä... toki katson ja kuuntelen tarkkaan mahdollisia merkkejä "hörhöistä" ennen kuin menen kohteeseen sisään.
Huomenna olisi tarkoitus poiketa yhdessä kohteessa, jossa todennäköisesti ei kylläkään hörhöjä ole odotettavissakaan. |
_________________ Raitin Rapistuvan Nään, Itkevät Tehtaat Tyhjyyttään
Raha Muutti Etelään Ja Veti Väen Perässään
Kaikki Valmista On Kohta Letkaan Liitytään
Hän Vielä Viipyy Hetkisen Sitten Oikoo Ryhtiään
(Yö - Pirstaleet)
Another team - with open minds |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Kes 06 Tam, 2010 15:46
|
|
|
|
|
| Yhdessä hylätyssä (toimisto-/teollisuus-)rakennuksessa oli pari äänekkäästi kikattelevaa nuorta. Olisi ollut oiva tilaisuus säikyttää niitä, sillä niiden nauru kuului rakennuksen toiseen päähän ja ite kuljettii suht hiljaa. |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Tor 25 Hel, 2010 14:55
|
|
|
|
|
Melkein ainahan kohteen ohi joku kävelee / ajaa TMS..
Mutta harvemmin itse kohteessa olen kehenkään törmännyt.
Paras keino jos haluaa välttää muiden kohtaamista on olla mahdollisimman hiljaa ja näkymättömissä  |
_________________ J0ndE |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Lau 27 Hel, 2010 20:03
|
|
|
|
|
| luojan kiitos että täälläpäin ei ole moisia...tulis kyllä housuun jos moinen tulis vastaan jossain autiotalos |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Maa 08 Maa, 2010 11:56
|
|
|
|
|
| En oo itekkää tavannu ketään ainakaa viel ja toivon että ei tarviikkaa ainakaa vielä kun oon näin nuori ja parin saman ikäsen kanssa liikutaan niin kyl siin aika paljo pelottaa jos siel on joku muuki tutkimas vaik ei tietäs et se ei tee mitään mut vois olla mikä tahasa huumehörhö/pedofiili |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Lau 29 Tou, 2010 21:48
|
|
|
|
|
Jokunen aika sitten kävin yhtä nuorta naista kuvaamassa tyhjillään olevassa makasiinissa. Siinä sitten kuvauspaikkoja katsellessa osui silmä makasiinin perällä olevaan lasikoppiin ja ikkunan takana näkyvään liikkeeseen. Aluksi luulin että tuuli vaan heiluttelee jotain roikkuvia kattolevyjä, mutta sitten ikkunaan tuli ihan oikea nokinen naama Eipä osannut pelästyä. Lähinnä meinais naurattaa kun oltiin jo melkein tunti kuvattu siinä muutaman metrin päässä. No, jatkettiin vielä toinen tunti ja lähdettiin. Ainoa mitä piti "varjella" oli daamin asujen vaihdot  |
_________________ DJDH |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Maa 16 Elo, 2010 20:51
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Tii 17 Elo, 2010 13:21
|
|
|
|
|
Turku on mullakin ainut paikka missä olen törmännyt; rehun pihalla alkoholistipariskuntaan (olivat oikeinkin mukavia tyyppejä) ja telakalla johonkin spraysankareihin. Tosin tuossa oli jotenkuten villi jokin aika sitten... Sellainen pieni ja kaunis autio ja unohdettu maaseudulla tuolla, paikasta josta sitä ei voi havaitakaan kuin lähestulkoon metsäksi muuttuneesta pihatiestä. Joku toinenkin sinne oli sitten viime visiittini tiensä löytänyt, sisällä oli tongittu kaikki mahdolliset lääkkeet pöydille - hämmästyttävää kyllä kaikki muu oli luojan kiitos jätetty rauhaan, toisin sanoen mitään ei oltu edes rikottu. Uskomatonta mutta totta.  |
_________________ 'One more beer and heavy metal and I'm just fine' |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
Per 20 Elo, 2010 0:08
|
|
|
|
|
| Ei ole varsinaisesti tullut reissuilla koskaan ketään vastaan, mutta tänä kesänä yllätti pyykit. Käytiin kääntymässä erään talon pihassa tarkotuksena mennä exploraamaan, mutta reissu jäi lyhyeen kun puun alla korkeassa heinikossa oli pieni pyykkinaru, jossa oli pyykit kuivumassa. Kummallista sinänsä, että talo on ollut tyhjillään jo useita vuosia eikä siellä ole mitään liikettä näkynyt koskaan. Nytkin piha oli täys korkeaa heinikkoa eikä pihassa ollut autoa (yöaikaan käytiin). Paikka sijaitsee vielä todella syrjässä. Vissiin joku puliveivari kaipaillut kesämökkiä ja keksinyt halvan ratkasun. |
|
|
|
|
 |
|