Kirjoittaja Viesti

<  Palaute ja kehitysideat  ~  Tämän sivuston olevat käyttäjät lukekaa tämä palsta

ViestiLähetetty: Su 05 Heinä, 2009 16:31
Viestit: 518Paikkakunta: TurkuLiittynyt: Pe 25 Tammi, 2008 15:25
speedxx kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta pari ensimmäistä silmäilin kyllä.
Itselleni on pistänyt silmään se, miten tämä "inside" porukka kuittailee aloittelijoille tai vähän oudoimmille käyttäjille milloin mistäkin.
Itse sain tämä kokea, kun esitin taannoin erään kehitysehdotuksen, joka mielestäni oli erittäin hyvä idea ja olisi ollut muiden hyödynnettävissä vapaasti.
Tällaista kuittailuista ja besser wisser kommenteista jää paha maku suuhun koko palstasta ja suoranaisesti vituttaa.
Olemme samaa asiaa harrastava porukkaa ja me kaikki harrastamme omalla tavallamme ja sen lisäksi olemme kaikki erilaisia ihmisiä.
Asiasta voi sanoa, mutta ei tarvitse vittuilla! En muista kuka merkkihenkilö noin sanoi, mutta hyvin sanoi. :)
No minulla oli myös taannoin hyvä idea UE kerhosta joka sitten lukitettiin :roll: No En siitä pidänny mut sitten jälkeepäin tajusin että minu rahkeet eivät riitä vielä pyörittämään koko (kerhoa). No eiköhän tässä pian sitten rupean todella perustamaan sitä ja vuokraan tilat. Suunnitelmat ovat valmiit :) Enää puuttuu kerhon varat ja tilat.

ViestiLähetetty: Su 05 Heinä, 2009 17:09
AvatarViestit: 137Paikkakunta: KaarinaLiittynyt: Ti 02 Kesä, 2009 8:07
daija kirjoitti:
No minulla oli myös taannoin hyvä idea....

Sisäpiiriin kuulumattomana voin hieman kommentoida tätä juttua. 8)
Idea on on ehkä hyvä , joskin siihen liittyneet kommentit oli vielä parempia. :wink:
Kuten täällä on todettu , on tälläisen kerhotoiminnan pyörittäminen melkoisen luvatonta toimintaa , joka on rinnastettavissa järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Vakavuusaste on toki eri. Itse en näe mitään spesialiteettia järjestäytyneellä kerholla , mitä ei olisi saavutettavissa tämän sivuston kautta. :roll: Rahkeiden riittävyyttä voi kokeilla ensin vaikka miitin järjestämisellä.

Ja mitä tulee tulokkaiden syrjintään , niin se lienee tapauskohtaista.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. :wink:

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Su 05 Heinä, 2009 21:38
Viestit: 518Paikkakunta: TurkuLiittynyt: Pe 25 Tammi, 2008 15:25
jule100 kirjoitti:
daija kirjoitti:
No minulla oli myös taannoin hyvä idea....

Sisäpiiriin kuulumattomana voin hieman kommentoida tätä juttua. 8)
Idea on on ehkä hyvä , joskin siihen liittyneet kommentit oli vielä parempia. :wink:
Kuten täällä on todettu , on tälläisen kerhotoiminnan pyörittäminen melkoisen luvatonta toimintaa , joka on rinnastettavissa järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Vakavuusaste on toki eri. Itse en näe mitään spesialiteettia järjestäytyneellä kerholla , mitä ei olisi saavutettavissa tämän sivuston kautta. :roll: Rahkeiden riittävyyttä voi kokeilla ensin vaikka miitin järjestämisellä.

Ja mitä tulee tulokkaiden syrjintään , niin se lienee tapauskohtaista.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. :wink:
Lue tuo: http://www.q-elements.com/forum/viewtop ... highlight= Ja tuo: http://www.q-elements.com/forum/viewtop ... highlight= kysessä ei ole rikollisuutta vastaava toiminta. Sitä paitsi uudet suunnitelmat alkavat puhaltaa ja tiedän että minne kerhon tilat pistetään mut en kerro enempää kun menee off topiciksi :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä:

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia
Sivu 2/2
23 viestiä
Mene sivulle Edellinen  1, 2
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa
Etsi tätä:
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin
Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi